close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המירוץ לדירה ב180 יום: הכירו את השיטה שתחזיר לכם את השליטה הכלכלית

מערכת שורשל תשרי, תשפב06/10/2021

הטכניקה של אלון גל מוכיחה שאנחנו לא צריכים להיות אילי הון או אנשי עסקים מפולפלים על מנת ללמוד איך להתנהל נכון מבחינה פיננסית

תגיות:
צילום: freepik

כולנו כבר מכירים פחות או יותר את יוקר המחייה בישראל ואת העובדה כי התנהלות כלכלית נכונה זה משהו שלא כל אחד מצליח לעשות בצורה טובה. מעבר לכך, ממש לא נדיר לראות בימינו משפחות המורכבות מאנשים מוכשרים, חכמים וחרוצים, שעל אף הרצון הטוב שלהם מתקשים לסגור את החודש, וככל שהמינוס בבנק מעמיק והחובות נצברים, זה רק הולך ונעשה קשה ומתסכל יותר, ועשוי להביא למשברים של ממש בין בני זוג.

המירוץ לדירה ב180 יום היא שיטת חשיבה פיננסית שייסד אלון גל - מומחה כלכלי ומנטור המסייע ליחידים

צילום: freepik
ולמשפחות לצאת לחירות לכלכלית, באמצעותה כל אחד יכול לקחת את גורלו הכלכלי בידיים. אם גם אתם מתקשים להתנהל בצורה טובה ומוצאים את עצמכם במאבק לקראת סופו של כל חודש, אתם בהחלט צריכים להכיר את המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל. בואו נדבר על עיקרי הטכניקה.

הגדרת רמת חיים ופיתוח מודעות כלכלית
המירוץ לדירה ב180 יום היא שיטה שנוגעת קודם כל בנקודה הכי רגישה של משפחות בישראל מבחינה כלכלית - המודעות. כמה אנשים אתם מכירים שחשים ממשש הפתעה לנוכח חשבון הבנק שלהם בסוף החודש? שפתאום מגלים שהם הוציאו הרבה יותר כסף ממה שהם חשבו או תכננו? שמופתעים לגלות את הסכום בתלוש המשכורת על אף שהמספר לא ממש השתנה מזה שנים ארוכות.

אלון גל טוען שזוהי הבעיה המרכזית של משפחות בישראל, והשלב הראשון הוא לסגל מודעות וערות לגבי ההוצאות וההכנסות. לאחר ניתוח מקיף וכאשר מקפידים לשים לב לכל הוצאה והכנסה אפשר לראות בבירור איפה אנחנו מוציאים יותר ממה שאנו יכולים, באיזה תחומים אנו נוטים לבזבז וצריכים לצמצם, ואיפה אנו יכולים לחיות דווקא יותר. מכאן, בעזרת המירוץ לדירה ב180 יום אנו יכולים להגדיר לעצמנו בדיוק מהי רמת החיים בה אנו חיים ומהי רמת החיים הרצויה אליה אנו שואפים.

חיסול חובות ומינוסים
המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא טכניקה ששמה דגש רב על חיסול החובות והמינוס הבנק. אם לא נעשה זאת, לא נוכל להתקדם לעבר עצמאות כלכלית ונהיה משועבדים לבנק לצמיתות ולכן זוהי צריכה להיות השאיפה העיקרית של מי שנמצא במשבר כלכלי על פי אלון גל.

אז איך עושים את זה? ובכן, המירוץ לדירה ב180 יום שם דגש כאמור על פיתוח מודעות פיננסית וזוהי הדרך הראשונה לצמצום החובות. כאשר אנו מגיעים למצב בו אנו מכניסים יותר מאשר מוציאים, אנו יכולים לחסל אט אט את המינוסים והחובות, וזה לא משנה אם זה ייקח לנו חצי שני או שלוש. במובן הזה חשובה כמובן ההתמדה וזה עוד דבר שהמומחים של אלון גל וצוות המירוץ לדירה ב180 יום עובדים עליו יחד עם המשפחות המצטרפות לתכנית. הדרך השנייה חשובה לא פחות ונוגעת להגדלת ההכנסות, בואו נדבר עליה.


הגדלת הכנסות ויצירת השקעות
צמצום הוצאות זה חשוב, אבל לא פחות חשוב להגדיל את ההכנסות. על המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלוןגל יש לעשות זאת בשלוש דרכים עיקריות:

- איתור כספים אבודים: מקורות כספיים שיש לכל אחד כמעט ואנו לא מודעים אליהם כמו ירושות אבודות, החזרי מס וכדומה.
- יצירת משכורת שלישית: כל אחד מאיתנו יכול לייצר הכנסה צדדית נוספת וזה משהו שחשוב לדעת מעבר לשיטת המירוץ לדירה ב180 יום שפיתח אלון גל. זה יכול להיות משהו שאנו יוצרים ומוכרים, ניהול של נכסים דיגיטלים, דרופשיפינג באינטרנט וכן הלאה.
- השקעות, השקעות, השקעות: לא בכדי קוראים לזה המירוץ לדירה ב180 יום, והמתודה של אלון גל דוגלת בזה שכל אחד יכול להגיע להשקעה עם ניהול כלכלי נכון בתוך זמן קצר. זו יכולה להיות דירה, ניירות ערך, קופות גמל והשתלמות או כל אפיק אחר, אך זהו צעד חשוב בכל מקרה שיפתור לנו בעתיד את התלות בבנקים והלוואות.

אל תחכו לרגע האחרון

הדבר המסוכן ביותר הוא להישאר במקום הקורבני ולהגיד "אין מה לעשות, ככה הם הדברים וצריך ללמוד לחיות עם זה". הטכניקה של אלון גל מוכיחה שאנחנו לא צריכים להיות אילי הון או אנשי עסקים מפולפלים על מנת ללמוד איך להתנהל נכון מבחינה פיננסית, וכל מי שנמצא במשבר יכול לאסוף את הכלים כדי להחזיר את החיים שלו למסלולם. אם אתם שואלים אותנו, המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל זו מתודה פשוטה ונוחה שיכולה לעזור לכל אחד מאיתנו להפוך לצרכנים חכמים ומודעים יותר ולקחת אחריות אמיתית על מצבנו הכלכלי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה